У рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival – 2015 Асоціація велосипедистів Києва запрошує створити соціальну рекламу, що популяризує ідею використання велосипеда як щоденного транспорту для міста.

Автори найкращих робіт отримають нагороди від парнерів: сертифікат на 2000 грн від «Помаранчевого ровера», подарункові сертифікати та знижки.

Ролики на велосипедну тему також братимуть участь і в загальному конкурсі з призовим фондом понад 40 000 грн.

«Пропонуємо зняти коротке відео, що відповідало би гаслу «Велосипед – мій транспорт». Робота має розкривати тему використання велосипеда як зручного, раціонального, екологічного та здорового транспорту для міста. Ми чекаємо надихаючих відео, що демонструють переваги та задоволення від їзди на велосипеді: на роботу, навчання, в магазин, для вирішення буденних питань або ж навіть на побачення, вечірку чи в театр», — пояснюють а Асоціації.

Дедлайн подання робіт – 15 вересня.

Вимоги: хронометраж – до 1 хв; кількість робіт від одного учасника – необмежена.

http://i-pro.kiev.ua/

GD Star Rating
loading...
Запись прочитали: 12