22 грудня — 15 січня

PinchukArtCentre представляє 11-й проект простору PAC-UA – виставку українського митця Саші Курмаза «Мармурові янголи з луками трусили в тінях маленькими пісюнами, натягували луки і безтурботно сміялися над смертю». Експозиція була створена спеціально для PinchukArtCentre в рамках Дослідницької платформи, відкритого майданчику для мислення, досліджень і діалогу, спрямованого на створення живого архіву українського мистецтва від початку 1980-x до теперішнього часу.

Виставка вивчає проблему обмеження «зображення» та ставить запитання, де пролягає межа між дозволеним та забороненим, прагне дати відповідь, хто бере на себе відповідальність за втілення таких обмежень.

У цій роботі порушується питання про можливості мистецтва: чи його мова може бути абсолютно вільною від впливу суспільства, в якому воно демонструється і створюється; чи визначається мистецтво обмеженнями традицій, суспільних смаків, релігії, політики та права. Ці суспільні сфери радше нав’язують обмеження та заборони мистецтву, аніж захищають його фундаментальну свободу та прояви?

Для цієї виставки автор створив інсталяцію, яка включає в себе перформанс і візуальні матеріали. Візуальний «вміст» пов’язаний з різними формами заборони, як-от традиціями, агресією, інституціональною (само)цензурою, вандалізмом, правом та політичною заангажованістю. Перформанс – це перешкода в часі, це метафора соціальних та політичних устоїв, які нав’язуються суспільству в цілому.

Виставка відсилає до спільної роботи Саші Курмаза з колективом митців Фонд Мазоха. Проект не був реалізований через правові питання. Це стало поштовхом для рефлексії про обмеження, яких зазнає мистецтво.

Назву виставки взято з роману українського письменника Олеся Ульяненка (1962–2010) «Жінка його мрії», наклад якої 2009 року було вилучено внаслідок цензурної заборони Національної комісії з питань моралі.

Куратор: Тетяна Кочубинська.

Місце:

PinchukArtCentre представляє 11-й проект простору PAC-UA – виставку українського митця Саші Курмаза «Мармурові янголи з луками трусили в тінях маленькими пісюнами, натягували луки і безтурботно сміялися над смертю». Експозиція була створена спеціально для PinchukArtCentre в рамках Дослідницької платформи, відкритого майданчику для мислення, досліджень і діалогу, спрямованого на створення живого архіву українського мистецтва від початку 1980-x до теперішнього часу.

Виставка вивчає проблему обмеження «зображення» та ставить запитання, де пролягає межа між дозволеним та забороненим, прагне дати відповідь, хто бере на себе відповідальність за втілення таких обмежень.

У цій роботі порушується питання про можливості мистецтва: чи його мова може бути абсолютно вільною від впливу суспільства, в якому воно демонструється і створюється; чи визначається мистецтво обмеженнями традицій, суспільних смаків, релігії, політики та права. Ці суспільні сфери радше нав’язують обмеження та заборони мистецтву, аніж захищають його фундаментальну свободу та прояви?

Для цієї виставки автор створив інсталяцію, яка включає в себе перформанс і візуальні матеріали. Візуальний «вміст» пов’язаний з різними формами заборони, як-от традиціями, агресією, інституціональною (само)цензурою, вандалізмом, правом та політичною заангажованістю. Перформанс – це перешкода в часі, це метафора соціальних та політичних устоїв, які нав’язуються суспільству в цілому.

Виставка відсилає до спільної роботи Саші Курмаза з колективом митців Фонд Мазоха. Проект не був реалізований через правові питання. Це стало поштовхом для рефлексії про обмеження, яких зазнає мистецтво.

Назву виставки взято з роману українського письменника Олеся Ульяненка (1962–2010) «Жінка його мрії», наклад якої 2009 року було вилучено внаслідок цензурної заборони Національної комісії з питань моралі.

Куратор: Тетяна Кочубинська.

Місце:

PinchukArtCentre представляє 11-й проект простору PAC-UA – виставку українського митця Саші Курмаза «Мармурові янголи з луками трусили в тінях маленькими пісюнами, натягували луки і безтурботно сміялися над смертю». Експозиція була створена спеціально для PinchukArtCentre в рамках Дослідницької платформи, відкритого майданчику для мислення, досліджень і діалогу, спрямованого на створення живого архіву українського мистецтва від початку 1980-x до теперішнього часу.

Виставка вивчає проблему обмеження «зображення» та ставить запитання, де пролягає межа між дозволеним та забороненим, прагне дати відповідь, хто бере на себе відповідальність за втілення таких обмежень.

У цій роботі порушується питання про можливості мистецтва: чи його мова може бути абсолютно вільною від впливу суспільства, в якому воно демонструється і створюється; чи визначається мистецтво обмеженнями традицій, суспільних смаків, релігії, політики та права. Ці суспільні сфери радше нав’язують обмеження та заборони мистецтву, аніж захищають його фундаментальну свободу та прояви?

Для цієї виставки автор створив інсталяцію, яка включає в себе перформанс і візуальні матеріали. Візуальний «вміст» пов’язаний з різними формами заборони, як-от традиціями, агресією, інституціональною (само)цензурою, вандалізмом, правом та політичною заангажованістю. Перформанс – це перешкода в часі, це метафора соціальних та політичних устоїв, які нав’язуються суспільству в цілому.

Виставка відсилає до спільної роботи Саші Курмаза з колективом митців Фонд Мазоха. Проект не був реалізований через правові питання. Це стало поштовхом для рефлексії про обмеження, яких зазнає мистецтво.

Назву виставки взято з роману українського письменника Олеся Ульяненка (1962–2010) «Жінка його мрії», наклад якої 2009 року було вилучено внаслідок цензурної заборони Національної комісії з питань моралі.

Куратор: Тетяна Кочубинська.

 

Початок о 19.00

Місце: PinchukArtCentre, вул. Велика Васильківська/Басейна, 1/3–2

Вхід вільний

GD Star Rating
loading...
Запись прочитали: 20